صالحات

یک سوال؟

دوستان به نظرتون مطلب وبلاگ سنگینن؟

یا قلمم روان نیست؟

اگر به نظرتون این طوره بفرمایید نوع نوشتارم رو برای فهم بهتر مطالب عوض کنم.

حتما همه ی عزیزان نظرتون رو بفرمایید.

متشکرم

۱ ۰
عیسی فنایی
۰۹ خرداد ۰۱:۳۴
سلام
هم مطالب خوبه و هم قلمتون
وتشکر از زحمات شما
لطفا در صورت تمایل به وب حقیر سر زده و لینک کنید
بنده م شمارو لینک کردم

پاسخ :

سلام
شما لطف دارید.
محب الحسینی
۰۹ خرداد ۱۰:۳۵
مطالب هم خوبن و ادامه بحث در بخش نظرات هم بسی شازنده س موید باشید

پاسخ :

ممنون
فائزه
۰۹ خرداد ۱۸:۵۵
سلام
هم نوشتار شما و هم انتخاب موضوع برای بررسی، بسیار خوب است
موفق و مؤید باشید

پاسخ :

سلام
ممنون
علیرضا بیگدلی
۰۹ خرداد ۱۹:۳۱

سلام

با مطلبی طنز با عنوان :

طنز: چند همایشیسم پینهادی برای دولت با تدبیر

به آدرس :

http://farhangeparvaz.blog.ir/1393/03/09/tanzhamayeshism32123123

وبلاگ:فرهنگ پرواز

ترنم
۱۰ خرداد ۱۳:۵۰

سلام

خیر دست نوشته هاتون بسیار راحت الحلقوم هست فقط سرعت وفای به وعده هاتون رو بالا ببرید لطفا . به عنوان مثال یادداشت بلقیس خانم تون رو قرار بود رمزگشایی کنید ولی...

پاسخ :

سلام
شما لطف دارید و حق دارید
شرمنده ام+خجالت زده
من دختر خوش قولی بودم اما جدیدا بدقول شدم :(
میگذارم ان شاء الله
ممنون یادآوری کردید
مادر
۱۰ خرداد ۱۳:۵۳
سلام رهرو عزیزم ممنونم از وقتی که برای پاسخ دادن گذاشتید
اما وقتی که من نظرهای عسل بهاری رو می خونم از اینکه اینقدر ساده اندیش هستم ناراحت میشم سوالهایی که ایشون می پرسن واقعا جالبه مخصوصا مطلبی که درباره مادام کوری گفتند
البته به نظر من مادام کوری هم اگر برنامه ریزی می کرد می تونست هم اورانیوم رو کشف کنه و هم از فرزند بیمارش مراقبت کنه
و اساساً من می گم کلاً زنها قبل از اینکه باردار بشن باید بشینن فکر کنن و همه شرایط رو در نظر بگیرن و ببین اگر می تونن برای بچه وقت بذارن و حقوق طبیعی بچه رو ادا کنن اون وقت باردار بشن و اگر فکر می کنن علایق دیگه ای دارن و یا شرایط از نظر روحی - جسمی - مالی - کاری و ... آماده نیست و می دونن که نمی تونن درست حق بچه رو ادا کنن ، نیارن
مثل همین تصمیمی که خودم عسل بهاری در حال حاضر گرفته و هنوز نخواسته که مادر بشه چون دوست داره اگر مادر هم میشه بتونه حقوق فرزندش رو ادا کنه
این خیلی بهتره تا اینکه مثل خیلی ها بی فکر و بدون توجه به عمق مسئله و اهمیت فرزند و مسائلش فقط بچه به دنیا بیاد و بعد با صدها مشکل دسته و پنجه نرم کنه تا بزرگ بشه
درباره سوالتون هم باید بگم مطالب برای من قابل فهم هست و مشکلی ندارم

پاسخ :

سلام بر شما مادر عزیز
سوال های همه ی شما عزیزان برای من ارزشمنده و به نوع نگاه خود من خیلی کمک میکنه.
ان شاء الله در مورد مادام کوری هم یه مطلب میگذارم :)
و این جمله تون خیلی مهم و کلیدی بود: «مادام کوری هم اگر برنامه ریزی می کرد می تونست هم اورانیوم رو کشف کنه و هم از فرزند بیمارش مراقبت کنه»
سرباز ولایت
۱۰ خرداد ۱۸:۲۷
سلام علیکم.
خداقوت بر شما افسر جنگ نرم.احسنت.
ان شالله در پناه الطاف حضرت زهرا سلام الله موفق باشید.
تشکر از حضور وحسن توجه شما
التماس دعا

پاسخ :

علیکم السلام
از حضور شما هم متشکرم
التماس دعای فرج
عیسی فنایی
۱۱ خرداد ۲۰:۴۴
سلام
تبریک صمیمانه مرا بابت اعیاد شعبانیه پذیرا باشید

پاسخ :

سلام
اعیاد بر شما هم مبارک.
واقعی
۱۲ خرداد ۰۱:۳۸
سلام وعرض ارادت پس از غیبت طولانی
ممنون و خدا توفیقتون بده

تمام مطالب و بیشتر نظرات رو خوندم. امیدوارم در پاسخگویی موفق باشید، آخه واقعا سخته، باید خودتو بذاری جای طرف مقابل و یکسری بدیهیات رو هم از ذهنت بریزی بیرون .... من دیگه داشتم دچار توهم میشدم ....

من از بچگی معلمی رو مهمترین شغل میدونستم و تعجب میکردم که چرا عده ای اهمیت معلمی رو نمیفهمن، حتی خود معلمها. معلم مربیه و پیامبر مربیه و مادر مربیه .... اصلا بدون مادر تربیت بی معنیه، و یک مادر که مربیست واقعا به مراتبی از درک میرسه که دیگران نمیفهمند، و هیچ وقت یک مهندس یا پزشک و حتی کارشناس علوم انسانی مربی تمام وقت یک انسان تازه متولد شده نیست. بیانم ناقصه، خودم میدونم، ولی اگر ازدواج یک قدم بلنده، مادر شدن قدمی بلندتره و ....
این بحث در این مرحله به آیه و حدیث محتاجه آیا؟ شاید هم من خیال میکنم واضحه.

به هر حال خدا خیرتون بده که تلاش میکنید.

دلم میخواد یه روزی به جای اینکه یه کارهای متفرقه و سطح پایینتر به واقع ،بگیم استعداد ویژه، این نقش مادری رو، این صفت مربی گری رو جدی بگیریم. چه رندانه زنان ما رو از این مهمترین نقش هستی دلزده کردن...  

پاسخ :

سلام عیدتون مبارک
خیلی خوشحالم که دوباره برگشتین :)
بله همین طوره که می فرمایید. یک بار حاج آقا قرائتی انواع مدیریت هایی رو که یک مادر باید برای نقش مادری انجام بده اسم بردن و گفتند مادر بدون این که دانشگاه بره در همه ی این ها متخصصه و شما دارید این هارو توی دانشگاه درس می دید.
همون طور هم که شما گفتید یکی از نقش های مهم زیر مجموعه ی مادری، نقش مربی گری هست. اصلا در فرآیند تربیت مربی و متربی هردو هستند.
مشکل ما هم اینه که در طول زمان خیلی رندانه از این نقش ارزش زدایی شده و ارزش گذاری رفته سمت نقش های فرعی زنان و زنی که مادری رو انتخاب میکنه فردی بی ارزش محسوب میشه و برای انتخاب این نقش اصیل هستی، هزار جور نیش و کنایه بشنوه.
و در انتها واقعا ازتون ممنونم که اسمتون رو عوض کردید :)
التماس دعا این ایام
احمدیان
۱۶ خرداد ۱۷:۳۷
سلام
کمی به علت محدودیت زمانی رفت و آمدم کم شده.
به نظرم خوبه قلم شما.

پاسخ :

سلام
لطف دارید.
ماه
۲۸ مرداد ۱۹:۴۶
سلام دوباره
نه به نظر من مطالبتون یکم سخت هستن، ببینید من فکر میکنم اکثر اون دوستانی که فرمودند مطالب روونن خودشون ادم های مذهبی ای هستن و با این جور مباحث آشنا اند و خب این تیپ افراد که دیگه نیازی ندارن.......
 اما واسه من جساراتا مطالب هم سنگین بود و هم طولانی و هم حاشیه دار(یعنی کاش اصل مطلب رو سریعتر و رونتر میگفتید)

با این وجود من وبلاگتون رو دوست دارم....
ماه
۲۸ مرداد ۱۹:۴۸
ا! از جوابی که برای دوستانتون داده بودید متوجه شدم شما هم همجنسی  و حالا بیشتر دوستون دارم..............

پاسخ :

سلام
لطف دارید عزیز دل
مامان نازنین زهرا
۱۱ شهریور ۱۴:۱۹

سلام من تازه باهاتون آشنا شدم  استفاده کردم از مطالبتون وبا اجازه لینک

 

پاسخ :

سلام
خوش اومدین و ممنون از حضورتون

بسم الله الرحمن الرحیم
ان شاءالله در اینجا به عنوان
«کرسی آزاداندیشی مجازی زن و خانواده»
دیدگاه هایم را در باب موضوعات مختلف پیرامون زنان با تمرکز بر تعریف و تبیین جایگاه و نقش زن و خانواده در اسلام و قرآن خواهم نوشت.
مشی کلی این وبلاگ نگاه منصفانه و واقع بینانه در قضاوت بین آراء گوناگون و متنوع صادر شده از متفکران و نظریه پردازان شرقی و غربی است، لذا جهت گیری های فمینیستی و امثالهم در اینجا اعتباری ندارند.
مطالب مندرج در این وبلاگ نتیجه سال ها مطالعه و برآیند آموخته های بنده است که در جهت منویات امام خامنه ای آن ها را به اشتراک میگذارم. طبیعتا نظراتم نه نظری نهایی و جامع است و نه بدون اشکال. فقط فتح بابی است برای جور دیگر نگریستن به جنس «زن».
نظرات در این وبلاگ باز است و همه ی نظرات موافق و مخالف به شرط عدم توهین محترمند و فقط نظرات حاوی توهین حذف خواهند شد.

لازم به ذکر است هر گونه کپی برداری یا نشر مطالب وبلاگ «صالحات» منوط به اجازه نویسنده ی وبلاگ است.
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان