صالحات

تمدن غرب، تمدنی حرام زاده (بازنشر)

بسم الله النور
ایدئولوژی لیبرالیسم و فرزند نامشروع آن «فمینیسم» با تکیه بر اباحه گری و برنتافتن حدود الهی در حلال و حرامش، تمام تلاش خود را برای گذر از مرزهای حق و حدود شرعی کرده است و سعی دارد «لسه فر» و لذت گرایی محض را در تمام شئون زندگی بشر نهادینه سازد. پارادایم لیبرالیسم که ذیل سوپر پارادایم اومانیسم تعریف می گردد، انسان را محور عالم قرار می دهد و تمام امور دیگر را مبتنی بر آن تنطیم میکند و «بگذار هر آن چه دلش می خواهد انجام دهد» را محور حرکت بشر غربی قرار می دهد.
مولود نا مشروع لیبرالیسم یعنی همان فمینیسم هم، همه ی توان خود را برای زدودن حیا در عرصه ی گیتی به کار گرفته است تا نابودی و هلاکت حرث و نسل1 را رقم بزند. وجود زن که می تواند بلد طیبه ای2  باشد که نسل صالح و سالم، حاصلش است با ایدئولوژی فمینیسم حیا از وجودش رخت بسته و هلاکتش رقم می خورد.

مطالعه ادامه، در ادامه مطلب

با امریکن لایف استایل و یا سبک زندگی غربی، به جای آن که حرث وجود زن3 ، بلد طیبه ای باشد تحت حمایت و حفاظت حارث و کشاورزی توانا، می شود بیابانی خشک و سر راهی که هر حیوان درنده ای از آن عبور کرده و از آن تمتع می جوید و حاصل آن چیزی نخواهد بود جز فسادی که بر وجود آن زن مستولی می گردد و علف های هرزی که حاصلش می شود.
انسان غربی آزاد است تا انتهای مرز حیوانیت برود و  تبدیل به حیوانی شود که بدون هیچ حد و مرزی فسادی عظیم را در زمین رقم بزنند و این فساد ممکن نیست جز با هلاکت حرث و نسل و نابودی زنان و از بین بردن حیا و عفت.
از تمدنی که حجاب را از سر زنان بر می دارد، روابط آزاد جنسی را قانونی می داند و حقوق هم جنس بازان را مجاز و حیا که شکوفه ی  درخت ایمان است را می زداید و به حرث وجود زن تجاوز می کند تا مولود های نامشروع خود را در قواره ی جهانی منجی بشریت بداند، و این سبک زندگی باطل را در تمام جهان بگستراند، نمی توان جز این انتظار داشت که بیشتر فرزندانش ولدالزنا باشند.
جالب تر آنجاست که خود این تمدن آمار رسمی زنازادگان سرزمین خود را منتشر می کند!
در صفحه ی 14 گزارش World Family Map 20144، به موضوع ازدواج و هم باشی5  و این که در بسیاری از کشورها به دلایل متعدد هم باشی جایگزین نهاد ازدواج شده است اشاره می کند. همچنین در این بخش به افزایش پرورش فرزندان خارج از ازدواج  هم اشاره می شود.

//bayanbox.ir/id/6686142215857095927?view

صفحه ی 14 گزارش world family map 2014

برای مشاهده ی سایز بزرگتر بر روی تصویر کلیک کنید.

در صفحه ی 18 این گزارش به موضوع فرزندانی که خارج از تعهد رسمی ازدواج به دنیا آمده اند6  و به عبارتی زنا زاده7 هستند اشاره می کند.

//bayanbox.ir/id/8137622245154055771?view
و در ادامه نمودار آمار زنازادگان (فرزندانی که خارج از تعهد رسمی ازدواج به دنیا آمده اند) کشورهای مختلف را ارائه می کند که نمودار را مشاهده می فرمایید.

//bayanbox.ir/id/3514375310962827071?viewبرای مشاهده ی سایز بزرگتر بر روی تصویر کلیک کنید.


همان گونه که مشخص است، کشورهای شرقی کمترین آمار فرزندان زنا زاده را دارند و کشور های آفریقایی، آمریکایی و اروپا بیشترین آمار فرزندان نامشروع را به خود اختصاص داده اند.
به عنوان نمونه 41 درصد کودکان آمریکایی، 55 درصد کودکان نیوزیلند، 84 درصد کودکان کلمبیا و 56 درصد کودکان فرانسه نا مشروعند و توسط زوجینی که به شیوه ی هم باشی با یکدیگر زندگی می کنند به دنیا آمده اند.
این گزارش رسمی سند بی آبرویی تمدنی حرام زاده است که مبتنی بر ایدئولوژی باطل لیبرالیسم، ادعای ابرقدرت بودن می کند و رؤیای تسخیر جهان را بر سر دارد و بدتر آن است که عده ای مسلمان نما سنگ این تمدن حرام زاده را بر سینه می زنند تا آن را در جامعه ای که مردم آن مسلمانند پیاده سازند. اما اینان بدانند که
 جَاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زهوقا
و وَ مَکَرُوا وَ مَکَرَ اللَّهُ وَ اللَّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ‌

والسلام من اتبع الهدی

--

بعدا نوشت 1395/7/14: گویا دوباره برخی رسانه ها مانند تابناک، انتخاب و... انتشار آمار زنازادگی غربی ها ناراحتشان کرده است. به همین دلیل مجددا این مطلب در صفحه اصلی قرار گرفت.


1- وَ إِذَا تَوَلَّى سَعَى فِی الْأَرْضِ لِیُفْسِدَ فِیهَا وَ یُهْلِکَ الْحَرْثَ وَ النَّسْلَ وَ اللَّهُ لاَ یُحِبُّ الْفَسَادَ ( بقره 205)

و چون برگردد [ یا ریاستى یابد ] کوشش مى‏کند که در زمین فساد نماید و کشت و نسل را نابود سازد ، و خداوند تباهکارى را دوست ندارد .

2-وَ الْبَلَدُ الطَّیِّبُ یَخْرُجُ نَبَاتُهُ بِإِذْنِ رَبِّهِ وَ الَّذِی خَبُثَ لاَ یَخْرُجُ إِلاَّ نَکِداً کَذٰلِکَ نُصَرِّفُ الْآیَاتِ لِقَوْمٍ یَشْکُرُونَ‌ (58اعراف)

و زمین پاک [ و آماده ] ، گیاهش به اذن پروردگارش برمى‏آید ; و آن [ زمینى ] که ناپاک [ و نامناسب ] است [ گیاهش ] جز اندک و بى‏فایده برنمى‏آید . این گونه ، آیات [ خود ] را براى گروهى که شکر مى‏گزارند ، گونه‏ گون بیان مى‏کنیم .

3-در آیه 223 سوره ی بقره زن به مثابه ی حرث است.

نِسَاؤُکُمْ حَرْثٌ لَکُمْ فَأْتُوا حَرْثَکُمْ أَنَّى شِئْتُمْ وَ قَدِّمُوا لِأَنْفُسِکُمْ وَ اتَّقُوا اللَّهَ وَ اعْلَمُوا أَنَّکُمْ مُلاَقُوهُ وَ بَشِّرِ الْمُؤْمِنِینَ‌ (223)

زنانِ شما کشتزار شما هستند . پس ، از هر جا [ و هر گونه ] که خواهید به کشتزار خود [ در ] آیید ، و براى شخص خودتان [ در بهره‏مندى از آنها ] پیشدستى کنید و از خدا پروا کنید و بدانید که او را دیدار خواهید کرد ، و مؤمنان را [ به این دیدار ] مژده ده .

4- دانلود متن کامل گزارش World Family Map 2014

5- Cohabition شکلی از زندگی مشترک که در آن زن و مرد بدون هیچ تعهد رسمی ازدواج در یک خانه زندگی می کنند و با یکدیگر روابط جنسی آزاد دارند.

6- Nonmarital child bearing زن و مردی که به شیوه ی هم باشی زندگی می کنند و خارج از تعهد رسمی ازدواج بچه دار شده و فرزندان خود را پرورش می دهند.

7- در احکام اسلامی هر ارتباط جنسی ای که خارج از تعهد رسمی ازدواج باشد مبتنی بر صریح آیه ی قرآن زناست و فرزندان آنان ولدالزنا و نامشروع تلقی می شوند.

وَ لاَ تَقْرَبُوا الزِّنَى إِنَّهُ کَانَ فَاحِشَةً وَ سَاءَ سَبِیلاً (32اسراء )

و به زنا نزدیک مشوید ، چرا که آن همواره زشت و بد راهى است .

* این مطلب پاسخی بود به مطلبی در خبرگزاری عصر ایران که با تحریف سخنان استاد حسن عباسی سعی در تخریب چهره ی ایشان و تحریف سخنانشان داشته است.

**حتما  لینک «قابل توجه آنهایی که نشر آمار زنازادگی غربی‌ها، ناراحتشان کرده بود!» را در تکمیل این مطلب ببینید.

۱ ۰
رهرو مدیر صالحات
۲۱ شهریور ۱۱:۲۳
با عرض سلام خدمت همه ی مخاطبین صالحات
بابت این مدت که نبودم واقعا عذر می خوام.
هنوز هم محدودیت وقتم سرجاشه اما مجبور شدم به روز کنم.
نظرات هم باز شدند.
از همراهی شما سپاسگزارم.
رهرو مدیر صالحات
۲۱ شهریور ۱۱:۲۸
به دلیل شروع مجدد تخریب علیه استاد حسن عباسی این مطلب قرار داده شد و خبرگزاری های مغرض نظرات را منتشر نمی کنند به عنوان نمونه خود خبرگزاری عصرایران 175 نظر از کامنت های مخاطبین را غیرقابل انتشار دانسته و آن ها را منتشر نکرده است!
بنده در همان زمانی که خبر منتشر شد یعنی تاریخ دوازدهم شهرویور ماه چندین مرتبه برای خبرگزاری فوق کامنت گذاشتم که منتشر نشد:
به همین دلیل کامنتم را خطاب به مطلب منتشره در خبرگزاری عصر ایران در اینجا منتشر میکنم:

1-      »گویا شما این قدر در انتشار این مطلب عجله داشته اید که فرصت یک ویرایش ابتدایی برای متن را هم پیدا نکردید.

نمونه: شما در متن گفته اید:«مهمتر این که در این همایش فقط آقای عباسی حسن سخنرانی کرده است و بس.»  در سیاق متون نوشتاری ابتدا نام می آید سپس اسم فامیل!

2-      در همان خبر گزاری آمده بود که «حسن عباسی سخنران بعد از ظهر این همایش بوده» و سخنرانان قبلی دکتر محمودی و دکتر محمد زاده بودند که هر دو هنگام سخنرانی ایشان حضور داشتند.

3-      نام همایش «جمعیت، توسعه و پیشرفت کشور» بود نه «خصوص جمعیت کشور»

4-      در مورد ماهیت مرکز تحت نظر ایشان سوال کردید. کافی بود واژه «مرکز بررسی های دکترینال» یا «اندیشکده یقین» را سرچ می کردید و به بخش «درباره ی ما» در وبسایت رسمی اندیشکده یقین مراجعه می فرمودید و خیلی راحت از ماهیت آن مطلع می شدید. به راحتی این پرسش شما حل می شد.

5-      در مورد پاراگراف بعدی فرمودید که « شما چه سمتی و تحصیلاتی دارید که یک وزارت خانه تخصصی را فاقد صلاحیت استراتژی ملی جمعیت می دانید و آیا به نظر شما در خصوص همه مسائل مهم و غیر مهم باید استراتژیست ها نظر بدهند و اصولا تعریف شما از استراتژیست چیست؟ »

ایشان در همان جلسه توضیح دادند (در خبرگزاری منبع خبر شما هم آمده) تمام تحلیل ها و بررسی های جمعیتی در تمام کشور ها زیر نظر مراکز تدوین استراتژی است که تحت نظر سازمان های اطلاعاتی هستند. به همین دلیل وزارت بهداشت که سطح اقدامش بیشتر تکنیکی و تاکتیکی است حق ورود به حوزه ی استراتژی را ندارد. در ادامه از شما سوال می پرسم. به نظر شما تعریف استراتژی و استراتژیست چیست؟ و شما در چه جایگاهی از شئون علم استراتژی قرار دارید که به خود اجازه می دهید فردی را فاقد و یا واجد صلاحیت اظهار نظر استراتزی بدانید؟

6-      در مورد حضور ایشان در جبهه ی جنگ هم این قدر سند در این باره وجود دارد که بیشتر سوال شما به طنز می ماند تا سوالی جدی. ایشان از ناحیه ی پا در زمان دفاع مقدس مجروح شده اند و تا دلتان بخواهد اسناد تصویری حضور ایشان در جبهه ها موجود است.

7-      اگر در جلسه حضور داشتید تمام اسناد موجود را که ایشان در سخنانشان به کار بردند روی پرده می دید و این قدر برداشت غلط نمی داشتید.

سند آمار زنا زادگی: سند آن گزارش world family map 2014 است که توسط سایت رسمی http://worldfamilymap.org/  منتشر شده است و آمار ذکر شده توسط ایشان در این گزارش قابل مشاهده است.

سند این که سازمان ملل زیر نظر سازمان های امنیتی اطلاعاتی آمریکاست: در سند رسمی منتشر شده توسط سازمان های امنیتی و اطلاعاتی آمریکا: « Doctrine for the Armed Forces of the United States» که در سال 2007 منتشر شده است در صفحه 133 این سند نموداری آمده (توضیحات آن به تفصیل در سند مذکور موجود است) که سازمان ملل و تمام نهادهای رسمی زیر مجموعه آن از جمله ساز مان جهانی غذا، یونیسف و ... همه زیر مجموعه ی CMOC: Civil-Military Operations Center که در آمریکاست قرار دارند.

این سند در http://www.dtic.mil/docs/citations/ADA469187 قابل مشاهده و دانلود است.

 

و در انتها بهتر نیست بدون سند صحبت نکنیم؟ خبرگزاری شما حتی نام وبسایت خبرگزاری منبع خبر را هم ذکر نکرده! بهتر نیست بدون سند صحبت نکنیم و درباره ی جلسه ای که در آن حضور نداشتیم و از جزئیات آن با خبر نیستیم خبری در تخریب ایشان بگذاریم ؟!

اگر ادعای انصاف و آزادی بیان دارید و مدعی اعتلای جامعه ی ایرانی هستید این نظر را منتشر کنید وگرنه عدم انتشار این نظرها خود گویای مشی غیر اصلاح طلبانه ی شماست!»



صور
۲۱ شهریور ۱۲:۴۱
سلام عزیزم میخواستم یه مقدار از مطالبت اونجایی که امار دادیو برا یه مقاله استفاده کنم. ببینم میتونم جایی چاپ کنم یا نه. اجازه میفرمایید؟

پاسخ :

سلام
بله مسئله ای نیست.
اما اگر از اصل متن مطالب استفاده می کنید ذکر کنید منبعتون صالحات هست.

متشکرم
صور
۲۱ شهریور ۱۳:۲۰
اصلش نیست در واقع تلفیقیه. برا من اهمیتی نداره میخواین اسم واقعیتونو بگین به اسم شما بدم. البته معلومم نیست چاپ بشه یا نه.

پاسخ :

انجام بدید اشکالی نداره.
زهرا
۲۱ شهریور ۱۷:۵۶

دوست عزیز

خداقوت از مطلب حقت

پاسخ :

ممنون لطف دارید.
ریحانه
۲۱ شهریور ۱۸:۵۱
تمدن غرب  مبناش لذته و به جایی رسیده که مسائلی رو قانونی اعلام میکنه که ننگ بشریته وحریصانه برای رسیدن به اهدافش تلاش بی سابقه و خستگی ناپذیری رو برای برانداختن بنیان خانواده اغاز کرده و از امپراطوری رسانه ای خودش در جهت اهدافش سواستفاده میکنه
و عده ای که مغرضانه مخالفین این تمدن رو مورد حمله قرارمیدن،بدونن که به هیچ جا نمیرسن!چرا که تمدن غرب به دوران افول خودش رسیده و انقدر فریب های اون نخ نما شده که هیچ انسانی که هنوز انسانیت براش مهمه از اون طرفداری نمیکنه

پاسخ :

ولی متأسفانه بعضی هاااا
پناه می بریم به خدا از دست بعضی ها!
مسافر
۲۱ شهریور ۲۳:۲۶
سلام
عصر ایران با این کارش، خودشو ضایع کرد. کلا اینها خبرگزاری وابسته به خاندان تشکیلاتی هاشمی هستند.
جماعتی که بدون اذن پدر، خطبه عقد برای دختر میخونن، باید هم از انتشار آمار زنازادگی جهان مدرن، اینجوری به هذیون گفتن بیفتن.
در ضمن یک سوال، Cohabitation نوعی از ازدواج است یا اصلا ازدواج نیست؟

پاسخ :

سلام
این ها دیگه نمی دونند از حرص و عصبیتشون نسبت به استاد به چی متشبّث بشند!

cohabition که در فارسی به هم باشی، هم خانگی و هم بالینی ترجمه شده نوعی رابطه ی زن و مرده که درش هیچ مسئولیتی وجود نداره.
بیشتر جایگزین ازدواجه تا این که ازدواج باشه و بیشتر در تقسیم بندی های خانواده مطرح میشه. یعنی هم باشی رو نوعی از خانواده می دونند.
در کتاب خانواده در قرن بیست و یکم نوشته ی دکتر لبیبی صفحه 555این طور آمده: «اندیشمندان اجتماعی هم بالینی را مدلی از زندگی خانوادگی می دانند که در مقابل ازدواج سنتی قد علم کرده است.»
با این تعریف و توضیحاتی که در بخشی از این کتاب اومده هم بالینی اصلا ازدواج نیست چون ازدواج با تعهد رسمی و قبول مسئولیت همراه هست.
رهرو مدیر صالحات
۲۲ شهریور ۰۵:۴۷
بابت سنگین بودن مطلب هم از همه ی مخاطبین ثابت صالحات عذر می خوام.
ان شاء الله در آینده به شرط توفیق مطالبی رو که اینجا به صورت فشرده مطرح کردم مفصل توضیح خواهم داد.
محب الحسینی
۲۲ شهریور ۰۶:۰۱
سلام..ممنون بابت مطلب به جا که البته از اصطلاحاتش که بگذریم سخت نبود...بلکه بیان دیگری بود از حقایقی که ما شاهدشیم..چیزی که از والت دیزنی تا هالیوود بزرگسال به خورد مون می دن...و نهایت معنویت رو در دوست داشتن می دونن حتی از نوع  ولنگار و نامشروعش...به هر حال باید حق را گفت و منظر مخالفت ها بود
امیر مومنان علیه السلام:خشم کسی که باطل خشنودش می کند تو را ناراحت نکند

پاسخ :

سلام
ما از باطل هیچ هراسی نداریم اما درد اونجاست که سد سبیل می کنن و جلوی حرکت حق می ایستند...
پازوکی
۲۲ شهریور ۰۹:۵۸
با سلام
وبلاگ خوبی دارید
خوشحال میشم به وب ما سری بزنید
در صورت تمایل تبادل لینک کنیم

پاسخ :

سلام لطف دارید.
حسین بوذرجمهری
۲۲ شهریور ۱۱:۰۷
سلام
یاد فارسی وان و کلمبیا افتادم! فیلمهای چه کشوری هم توی فارسی وان پخش میشه!
این عصر ایرانیها هم گویا جزئی از آمار منتشره هستند که بهشون برخورده!

پاسخ :

سلام
دقیقا استاد به همین نکته ی شما اشاره کردند و گفتند با برنامه، فیلم های کلمبیایی در فارسی وان پخش میشه!
سلام بنده رو به یاسمن خانم برسونید.
شهروند ایرانی
۲۳ شهریور ۱۷:۴۴
نیاز به سند هم نیست خیلی روشن است
در جامعه ای که هر نوع ارتباطی بین زنان و مردان آن کاملا رها و بی قید و بند است آیا امکان دارد بیشتر فرزندان آن جامعه سالم و صالح به دنیا بیایند یا برعکس ؟! 
آیا کسی مایل خواهد بود در قید و بند ازدواج سنتی باقی بماند ؟!
عصر ایران و امثال آنها به دنبال آنچنان جامعه ای در آرزو به سر می برند.

پاسخ :

کسی که خواب است را می توان بیدار کرد اما کسی که خود را به خواب زده، هرگز!
تامل کنیم
۲۳ شهریور ۱۷:۵۵
41 درصد کودکان آمریکایی، 55 درصد کودکان نیوزیلند، 84 درصد کودکان کلمبیا و 56 درصد کودکان فرانسه نا مشروعند
دامنه تامل خودمان را بیشتر کنیم 
آیا این تعداد یه شبه در سال 2014 متولد شدند ؟!
یا اینکه در طول بیش از 50 سال قبل تا حالا چنین جمعیتی را رقم زدند ؟! اگر یه شبه به دنیا نیامدند پس از فرزند زنازاده چی به دنیا خواهد آمد یا آمده ؟! 
آیا این افراد در آن جامعه که الحاد سرلوحه حکومت داریشان است چگونه تربیت می شوند با وجود چنین زمینه ای؟!  
آیا چنین نسلی می تواند جنگ های خانمان سوز در جهان راه نیاندازد؟! و ... 


پاسخ :

حرفتان حق است.
جامعه ای که درصد زنا زادگانش در گذشته به این اندازه نبود این همه جنایت می کند!
حالا که سیر قهقراییشان رشد کرده چه جنایاتی که نخواهند کرد!
پناه بر خدا


و یک نکته خدمت شما دوست عزیز
ابتدا از نظر شما متشکرم
 اما اگر قوانین وبلاگ را مطالعه کرده باشید اشاره کردم که دوستان با نام مستعار ثابت حضور پیدا کنند تا مخاطبین دائمی و نوع نظراتشان و شیوه ی بحث برایم روشن شود.
شما دو نظر و با دو نام مستعار گذاشتید.
خواهش میکنم از این به بعد با نام مستعار ثابت در صالحات حضور پیدا کنید.
متشکرم
واقعی
۲۴ شهریور ۰۷:۵۲
سلام و عرض ارادت

فارغ از محتوا، از نظر حقیر شیوه نوشتاری از حالت انتقال اطلاعات خارج شده و بیشتر شبیه درددل حماسی! یا تریبون آزاد شده :) !!!!منظورم اینه که فکر کنم بهتره از همون ابتدای متن بدون تحریک احساسات طرف مقابل بنویسید. 
ببخشید که نظر کارشناسی دادم:)

پاسخ :

سلام
و خوش اومدین
روشن کردین صالحات رو :)

این متن به دلایلی که ذکر کردم باید نوشته می شد و برای انتقال مفهوم در اون زمانی که متن رو می نوشتم نمی تونستم در ذهنم جایگزین برای واژگان و عبارت های ساده تر در نظر بگیرم.
این مطلب رو استثناء در نظر بگیرید.
عذر تقصیر بنده رو بپذیرید.

ممنون از حضورتون
حسین بوذرجمهری
۲۴ شهریور ۰۸:۴۸
خیلی دلم برای کلاسها تنگ شده...
خدا قسمت کنه
مسافر
۲۴ شهریور ۱۵:۴۰
سلام
هدف از سوال این بود که اگر کوهبیتیشن، ازدواج نیست در بند 5 (5- Cohabition نوعی از ازدواج که)، اصلاح بفرمایید.
التماس دعا

پاسخ :

سلام
سهو قلم بود.
از تذکرتون متشکرم
اصلاح شد.
محتاجیم به دعا
حسین بوذرجمهری
۲۹ شهریور ۰۸:۴۳
سلام
ممنون از پیگیری و دلسوزیتون
خدا خیرتون بده

پاسخ :

سلام
خواهش میکنم
التماس دعا
مسافر
۳۰ شهریور ۰۱:۰۵
سلام
یعنی کوهبیتیشن، نوعی خانواده است!
بهتر نیست بنویسید نوعی از رابطه ی میان زن و مرد؟
التماس دعا

پاسخ :

سلام
بله به عقیده ی جامعه شناسان نوعی خانواده است.
به نظر بنده هم نوعی خانواده است اما در شکل باطل و کاذب آن.
واژه ی مناسب تری که به نظرم میشه جایگزین کرد تا منظور رو برسونه «زندگی مشترک» هست تا برای مخاطب، سوالی شبیه به سوال شما به وجود نیاد.
یا علی

امیر
۰۳ مهر ۱۴:۳۴
سلام علیکم
مطلب شما در پایگاه دکتر عباسی بازنشر شد
در پناه حق

پاسخ :

سلام
متشکرم
و من الله التوفیق
میم په به
۰۷ مهر ۱۵:۲۴
با سلام
سومین پوستر از سری پوستر های "بیضاء" با محوریت شهید محمودرضا بیضایی طراحی و آماده دریافت می باشد.
وبلاگ
ــــقَــــلَــــمـــــــــــــــــــ
دات بلاگ دات آی آر

galam.blog.ir
سید نبی مهاجر
۰۸ مهر ۱۰:۵۸
سلام
لذت گرایی محض و محوریت انسان در سلوک فی نفسه امر قبیح و نادرستی به نظر نمی رسد. به هر حال سالک الی الله انسان است و منشأ تمام رفتار وی تملایات نفسانی اوست. اما اینکه لذت گرایی انسان به حیوانیت وی سوق پیدا نماید و قوای لذایذ عظیم فطری را از او بگیرد، امری است خطرآفرین. البته این هواپرستی ها (به نظر حقیر) ربط مستقیمی به تمدن غرب ندارد. به این معنا که ما غرب را مبدأ هواپرستی و این سبک زندگی بدانیم. اساسا هواپرستی و خدا پرستی از مقولاتی که می توان شواهد آن را در قصص هابیل و قابیل هم مشاهده کرد. بله، می توان گفت در عصر ارتباطات و فناوری گستردگی این هواپرستی که مولفه خاص تمدن غرب است به شکل چشم گیری بیشتر شده است.
کوچه نقاش ها
۰۹ مهر ۲۲:۵۷
سلام
چهل روز گذشت. خبری نشد؟ پایان نامه تون تموم نشد؟
من اگه قطعا منتظر جواب تون و مشورت تون باشم که حالا حالاها باید مجرد باشم!
علیرضا بیگدلی
۱۱ مهر ۲۰:۴۳
سلام
بیربط ننوشتم ! اقتصاد لیبرالی.....
از چادر بانوان تا اقتصاد ایران،از فرهنگ تا اقتصاد
به آدرس:
بروز هستم!
فرهنگ پرواز

محرم سرباز کوچولو
۱۲ مهر ۰۹:۵۶
...
سلام و عرض ادب 
مطالب وبتون مفید و قابل تامله 
بنابراین جا داره ازتون تشکر کنم. 
و شما با افتخار لینک شدین... 
ممنون و متشکر 
موفق باشین. 

پاسخ :

سلام و خوش اومدین
شما لطف دارید.
ممنون بابت لینک
امروز خیلی التماس دعا
قول سدید
۰۷ بهمن ۰۸:۲۵

عالی ..
دست به قلم باشید.

پاسخ :

متشکرم.
نظر لطف شماست.
دل. بیقرار
۲۰ مهر ۱۴:۴۵
سلام
یه بحثی هست توی روانشناسی به اسم مثلث عشق استرنبرگ. خیلی جالبه! سه تا مولفه برای عشق تعریف کرده این اقای استرنبرگ: صمیمیت، شهوت، و تعهد(مسئولیت). وقتی تعهد رو از این مثلث برداریم اصلا عشق شکل نمیگیره! پس با این حساب هم باشی یا هم خانگی، اصلا یه رابطه عاشقانه هم نیست بلکه یه رابطه صرفا بر مبنای لذته. رشدی در این رابطه نیست! امروز رو بگذرون و فردا در راهه.
مزخرفه! تماما احساس ناامنی! تعهد راز ایجاد امنیت در خانواده ست . چیزی که زن و کودک برای رشد بهش نیاز دارن!

پاسخ :

سلام علیکم و خیلی خوش آمدید.
به نکته جالبی اشاره کردید. متشکرم
حرف تو
۱۸ آبان ۲۲:۰۴

سلام، با تشکر از شما

 

"تمدن غرب تمدنی حرام زاده"

 

با آدرس: http://www.harfeto.ir/News/22994.html

 

در سایت حرف تو انتشار یافت.

 

هدیه سایت حر ف تو:  پیامبر اکرم (ص) فرمود: کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهد رسید.

لطفا مطالب خودتون رو برای انتشار برای ما  بفرستید.

 

یا علی

پاسخ :

سلام علیکم
با تشکر از انتشار و اطلاع رسانی
و من الله التوفیق

ناشناس
۰۴ شهریور ۱۳:۳۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** ** *** ***** * ***** ** **** ********* * ******* *** ***** *** ******** ** *** * ****** ** ****** *** ***** ***** ** **** * ***** *** ***** *** **** **** * ***** **** * ******** * *** ** ** *** ****** ******* *** *** *** ****** *** ****** *** *** **********

پاسخ :

دیدگاه شما به دلیل توهین آمیز بودن حذف شد.
ما نگران انسانیت انسان هاییم که دارند از عالم می گیرند.
چشم خود را بر روی حقایق نبندید.

اگر در مورد مباحث بحث علمی دارید بنده پاسخگو هستم. در غیر این صورت معذورم.
علی
۱۴ مهر ۱۸:۱۶
جنایات غرب را به راستی چه کسی پاسخگوست؟
خدا خود به وقتش به حساب همگان خواهد رسید به حساب کسانی که تلاش برای پیشرفت صنعت کثیف و تاسف برانگیز پورن و همجنسگرایی و حقوق بشری و حق جلوه دادن آن کردند پیش تر بمب اتم را بر سر مردم ریختند و چندین برابر آن با هزار سلاح مختلف آدم کشتند سرخپوستان را به غیر انسانی ترین روش کشتند سیاهپوستان را به زور شکنجه و بیگاری به کار گرفتند و چندی را کشتند آمریکا را بر بنای ظلمی عظیم بنا کردند ویروس مرگبار ابولا را در آفریقا پخش کردند و برای پیشرفته جلوه دادن صنعت و قدرت واکسن آن را ساختند و چه خون بیگناهانی که نریختند به راستی این حقوق بشر است؟؟این دموکراسی است؟چگونه؟برای من اثبات کن مرا قانع کن!!!!!.پروردگار جهانیان چنین کسانی را در لذات مادی و پیشرف در آن غرق مینماید و این خود بدترین مکافات است.و کسی که فریب چنین کسانی را بخورد فریب باکلاس بودن زبانشان فریب کروات و عطر و زیبا رویی و لباس و حرف های غیر مستقیم یا غیر مستقیم آنان را بخورد هیچ کس جز خودش پاسخگو نیست...

پاسخ :

با صحبت های شما موافقم
کاش این حقایق را غرب پرستان وطنی بفهمند و انقدر کورکورانه پیروی نکنند
بسم الله الرحمن الرحیم
ان شاءالله در اینجا به عنوان
«کرسی آزاداندیشی مجازی زن و خانواده»
دیدگاه هایم را در باب موضوعات مختلف پیرامون زنان با تمرکز بر تعریف و تبیین جایگاه و نقش زن و خانواده در اسلام و قرآن خواهم نوشت.
مشی کلی این وبلاگ نگاه منصفانه و واقع بینانه در قضاوت بین آراء گوناگون و متنوع صادر شده از متفکران و نظریه پردازان شرقی و غربی است، لذا جهت گیری های فمینیستی و امثالهم در اینجا اعتباری ندارند.
مطالب مندرج در این وبلاگ نتیجه سال ها مطالعه و برآیند آموخته های بنده است که در جهت منویات امام خامنه ای آن ها را به اشتراک میگذارم. طبیعتا نظراتم نه نظری نهایی و جامع است و نه بدون اشکال. فقط فتح بابی است برای جور دیگر نگریستن به جنس «زن».
نظرات در این وبلاگ باز است و همه ی نظرات موافق و مخالف به شرط عدم توهین محترمند و فقط نظرات حاوی توهین حذف خواهند شد.

لازم به ذکر است هر گونه کپی برداری یا نشر مطالب وبلاگ «صالحات» منوط به اجازه نویسنده ی وبلاگ است.
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان