صالحات

ارتباط منحصر به فرد مادر و فرزند

بسم الله النّور

این مدت همه ی بحث ها و مطالب صالحات خیلی جدی شده اند، برای تنوع این کلیپ را ببینید.

رابطه ی مادر و فرزند انقدر منحصر به فرد و خاص است که نمی توان هیچ جایگزینی برای آن متصور شد.


دریافت
عنوان: unique connection between child and mother.avi
حجم: 24.4 مگابایت

۲ ۰
به جرم عشق
۱۲ مهر ۲۱:۲۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام **** ******* ****
**** **** ******
**** ** ***** ** ** ***** ** ** **** **** *******
*** **** *** * **** ********
**** ** ** *** ***** *****
**** ** ****

پاسخ :

سلام علیکم خانم
ببخشید نظرتون ستاره دار شد
احسن حال روزیتون ان شاء الله
سیامک آزرم صوفیانی
۱۴ مهر ۱۹:۴۲

سلام

لینک شدید، مایل بودید بنده رو هم لینک کنید...

پاسخ :

سلام علیکم
متشکرم
محب الحسینی
۱۶ مهر ۱۸:۳۴
خیلی حال خوبی داشت
مثل یک نفس عمیق در دشتی پر از خوشبو ترین گل ها
ممنون

پاسخ :

الحمدلله که این طور بوده
لوسی می
۲۶ مهر ۱۱:۵۵
خیلی ضایعس که بگم من با این کلیپ گریه کردم؟؟!
ممنون زیبا بود..

پاسخ :

نه به هیچ وجه. از مادرها هیچ چیز بعید نیست.
لطف دارید.
من وبلاگ شمارو قبلا در بلاگفا می خوندم و دوست داشتمش
چه قدر خوب که این وبلاگ جدید رو در بیان ایجاد کردید.
وبلاگتون رو لینک کردم.
لوسی می
۲۷ مهر ۱۸:۴۰
واقعا منو میخوندین؟ فکر کنم شاید اشتباه گرفته باشین منو! چون من تو بلاگفا اصلا مادرانه نمی نوشتم! خودمو می نوشتم! :دی
البته الان هم تو بیان خودم رو هم می نویسم اما این وب رو برای فرزندانم ایجاد کردم. :)
ممنون از لینکتون. خیلی ذوق کردم. خیلی! :)

پاسخ :

بله واقعا می خوندم
مثلا می دونم وجه تسمیه «لوسی می» برای شما چی هست :)
مگه چند نفر به اسم لوسی می می نویسن؟
وبلاگ شما شبیه این وبلاگه که لینکش رو گذاشتم «کوچک های بزرگ»
کار خوبی می کنید می نویسید. هم دیگران می تونن از این مطالب استفاده کنن هم فرزندانتون حس خوبی از خوندنش پیدا میکنن
برای لینک خواهش میکنم قابلی نداشت.
التماس دعا این شب ها
لوسی می
۲۷ مهر ۲۰:۵۸
واو! ممنونم عزیزم. اون وبلاگ رو هم تو بیان ادامه میدم. با این آدرسی که تو این کامنتم هست.
ولی کاش یه کامنتی برام میذاشتی اینطوری زودتر با این سایت خوبت آشنا می شدم. نه اینکه اتفاقی پیدات کنم.
در مورد کوچکهای بزرگ هم آره. من اصلا ایده ی این وب رو از ایشون گرفتم و ازشون هم اجازه گرفتم که منم به سبک ایشون برای بچه هام بنویسم. البته ایشون همه چیز رو می نویسه و خیلی وبش صمیمانه و برای همه نزدیک و خودمونیه.  من بیشتر توصیه های کلی رو می نویسم چیزهایی که همیشه دلم میخواد بچه هام یادشون بمونه و تک تکش برای خودم و اونها مهم باشه، چیزهایی که برای زندگی خوب نباید هیچ کدومش از دست بره. شایدم بیشتر برای خودم می نویسم و به خودم توصیه می کنم که یادم بمونه!
ممنونم از مهربونیت :)
سر گشته
۰۶ آبان ۱۳:۰۵
سلام

دیشب زن داداشم با پسرش اومده بود. بابت موضوعی عصبانی بود و بچه رو آورده بود که ما مواظبش باشیم و خودش یه کم با مادرم صحبت کنه. حدودا 1.5 ساله ست.
این بچه هم از بی حوصلگی و رفتار مادرش ظاهرا فهمیده بود مادرش عصبیه و با وجود اینکه سرش بند بود به بازی کردن ولی هر از گاهی به بهانه ای و به شکلی می خواست مادرش هم بهش توجه کنه. شده بود مثل مادرش دقیقا! همونطور بی حوصله و بهانه گیر! خلاصه به هر شکلی بود سرش رو بند می کردیم وبازی و خنده میکرد اما این وسط گاهی یه کارای عجیبی هم ازش سر میزد برای این که توجه مادرش رو جلب کنه. از آخر وقتی صحبت های مادرش با مادرم تموم شده بود چند دقیقه ای عصبانی و ساکت نشسته بود و ظاهرا تلاش می کرد گریه نکنه یهویی دیدیم این بچه وسط بازی رفت نزدیک مادرش و وایستاد جلوی دیوار و همین طور که دستاش رو به دیوار تکیه داده بود دو بار سرش رو نه خیلی آروم و نه خیلی محکم به دیوار زد! بعد هم شروع کرد به گریه البته میشد فهمید که دردش نگرفته و گریه ش دروغیه! مادرش هم که این صحنه رو دید بلافاصله بلند شد و بچه رو بغل کرد و رفت روی بالکن... چند ثانیه بیشتر نشد که گریه ش تموم شد و سرش رو گذاشت رو شونه مادرش و شروع کرد به بازی و خنده. بعد از چند دقیقه وقتی مادرش هم برگشت کاملا از این رو به اون رو شده بود و اصلا انگار هیچ ناراحتی نداشت.

این ارتباط عاطفی خیلی عجیب و البته زیباست. گاهی بچه ها هم خوب بلدن مادرشون رو آروم کنند البته به شیوه خودشون :)

پاسخ :

سلام علیکم
بله دقیقا همین طور هست. این رابطه ی منحصر به فرد را با تمام دنیا هم نمیتوان عوض کرد. هنوز هم نمی فهمم که چه طور یک مادر کودکش را از نوزادی مهد کودک می گذارد و هم خودش و هم کودکش را از این ارتباط محروم میکند و نام خودش را مادر هم میگذارد.
و حالا حالا مانده تا معلوم شود که فمینیست ها چه گوهری را از زن گرفتند و به جایش هیچ چیزی ندادند.
بسم الله الرحمن الرحیم
ان شاءالله در اینجا به عنوان
«کرسی آزاداندیشی مجازی زن و خانواده»
دیدگاه هایم را در باب موضوعات مختلف پیرامون زنان با تمرکز بر تعریف و تبیین جایگاه و نقش زن و خانواده در اسلام و قرآن خواهم نوشت.
مشی کلی این وبلاگ نگاه منصفانه و واقع بینانه در قضاوت بین آراء گوناگون و متنوع صادر شده از متفکران و نظریه پردازان شرقی و غربی است، لذا جهت گیری های فمینیستی و امثالهم در اینجا اعتباری ندارند.
مطالب مندرج در این وبلاگ نتیجه سال ها مطالعه و برآیند آموخته های بنده است که در جهت منویات امام خامنه ای آن ها را به اشتراک میگذارم. طبیعتا نظراتم نه نظری نهایی و جامع است و نه بدون اشکال. فقط فتح بابی است برای جور دیگر نگریستن به جنس «زن».
نظرات در این وبلاگ باز است و همه ی نظرات موافق و مخالف به شرط عدم توهین محترمند و فقط نظرات حاوی توهین حذف خواهند شد.

لازم به ذکر است هر گونه کپی برداری یا نشر مطالب وبلاگ «صالحات» منوط به اجازه نویسنده ی وبلاگ است.
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان